Forgot your Facebook password?
মোৰ ফে’চবুকৰ পাছৱৰ্ডটো মনত নাই। তদুপৰি পুনৰুদ্ধাৰৰ বাবে পঞ্জীয়নভুক্ত ম’বাইল বা ইমেইল একাউণ্টৰ কোনো তথ্য নাই! এনে পৰিস্থিতিত যিকোনো ব্যক্তিয়ে যথেষ্ট উত্তেজনাত পৰিব। কিন্তু আতংকিত হ’বলগীয়া একো নাই। এই পৰিস্থিতিৰ পৰা আপুনি সহজেই পৰিত্ৰাণ পাব পাৰে। ইয়াৰ বাবে আপোনাৰ এটা ডিভাইচ থাকিব লাগিব য’ত আপুনি ইতিমধ্যে লগ ইন কৰিছে।
নিজৰ ফোন বা কম্পিউটাৰ, আত্মীয়-বন্ধুৰ ফোন- কম্পিউটাৰেও কাম কৰিব। সেইটোৰ বাবে ব্রাউজাৰত facebook.com/login/ identify টাইপ কৰক আৰু তাত এটা ইমেইল ঠিকনা বা ম’বাইল ফোন নম্বৰ দিয়ক। যদি সেইটোৱে কাম নকৰে তেন্তে আপোনাৰ একাউণ্টৰ নাম বা ব্যৱহাৰকাৰীৰ নাম দিয়ক। এতিয়া একাউন্টটো পোৱাৰ পাছত প্রথমে ‘No longer have access to this?’ অনুৰোধ কৰা তথ্য আৰু এটা নতুন যোগাযোগৰ বিৱৰণ দিয়ক।
মাত্র নিশ্চিত হওক যে এই যোগাযোগৰ তথ্য এই ফে’চবুক একাউণ্টত আগতে কেতিয়াও ব্যৱহাৰ কৰা হোৱা নাই। যদি আপুনি সকলো সুৰক্ষা পৰীক্ষা পাছ কৰে তেন্তে আপোনাক পাছৱৰ্ড পুনৰাই ছেট কৰাৰ সুযোগ দিয়া হ’ব আৰু তাৰ পাছত আপুনি আপোনাৰ একাউন্টটো পুনৰ ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰিব। কিন্তু যদি এই পদ্ধতিয়ে কোনো ধৰণে কাম নকৰে তেন্তে ফেচবুকৰ অভিযোগ বিষয়াৰ লগত যোগাযোগ কৰিব পাৰে। এই বিষয়াজনৰ স’তে যোগাযোগ কৰিবলৈ দুটা উপায় আছে।
ইয়াৰে প্ৰথমটো হ’ল অনলাইন ফর্ম পূৰণ কৰা। ইয়াত আপুনি কিছুমান বিকল্প বাছি ল’ব লাগিব, য’ত একাউণ্ট লক কৰাৰ কাৰণ, পুনৰুদ্ধাৰৰ উদ্দেশ্য আদি সোধা হয়। এই প্র-পত্রত ইলেক্ট্র’নিক স্বাক্ষৰো লোৱা হয়। ইমেইল বা পোষ্টৰ জৰিয়তেও পোনপটীয়াকৈ অভিযোগ দাখিল কৰিব পাৰে।