CHINA FLYING CAR : চীনৰ ন ন আৱিষ্কাৰক লৈ পশ্চিমীয়া দেশ চিন্তিত হোৱাৰ মাজতে এইবাৰ ৰঙাচীনে প্ৰতি ঘণ্টাত ২৩০ কিলোমিটাৰ বেগত উৰিব পৰা চুম্বক চালিত এখন অত্যাধুনিক ‘ফ্লায়িং কাৰ’ৰ পৰীক্ষা সফলতাৰে সম্পন্ন কৰে ।
বহু বছৰ ধৰি উৰণীয়া অট’মবাইল কেৱল বিজ্ঞান কল্প কাহিনীত হে বিদ্যমান। এই যান্ত্ৰিক অসম্ভৱতাক দূৰ কৰিবলৈ আৰু বাস্তৱত এটা গঢ়ি তুলিবলৈ কেইবাটাও প্ৰয়াস কৰা হৈছে। অনাগত দশকবোৰত আমি কেনেদৰে যাতায়ত, কাম আৰু জীয়াই থাকো তাক এক বাস্তৱ ৰূপ দিয়াৰ চেষ্টা কৰিছেঅট’মবাইল বৈজ্ঞানিক সকলে । চীনৰ চৰকাৰী সংবাদ সংস্থা ছিনহুয়াৰ মতে, চিচুয়ান প্ৰদেশৰ চেংডুৰ দক্ষিণ-পশ্চিম জিয়াওটং বিশ্ববিদ্যালয়ৰ চীনা গৱেষকসকলে যোৱা সপ্তাহত পৰিৱৰ্তিত যাত্ৰীবাহী গাড়ীৰ বাবে পথ পৰীক্ষা চলাইছিল যিয়ে কণ্ডাক্টৰ ৰে’লৰ ওপৰত ৩৫ মিলিমিটাৰ ওপৰলৈ ভাঁহিবলৈ চুম্বক ব্যৱহাৰ কৰে।
ইয়াক আন এটা উপায়েৰে ক’বলৈ গ’লে, পৰীক্ষামূলক বাহনখনে চুম্বকীয় লেভিটেচন (মেগলেভ) প্ৰযুক্তি ব্যৱহাৰ কৰে। গৱেষকসকলে বাহনৰ তলত শক্তিশালী চুম্বকৰ সৈতে আঠখন চেডান ৰাখিছিল আৰু ৮ কিলোমিটাৰ ৰে’লৰ সৈতে সেইবোৰ পৰীক্ষা কৰিছিল। আশ্চৰ্যজনকভাৱে আঠখন গাড়ীৰ ভিতৰত এখনে প্ৰতি ঘণ্টাত ২৩০ কিলোমিটাৰ বেগত উপনীত হৈছিল।এজন চীনা সাংবাদিকে পোষ্ট কৰা এটা ভিডিঅ’ত গাড়ীবোৰ ট্ৰেকৰ ওপৰেৰে যোৱাৰ সময়ত মাজে মাজে লেভিটেটিং কৰা দেখা যায় ৷
ছিনহুয়াৰ মতে, চৰকাৰী পৰিবহন কৰ্তৃপক্ষই উচ্চ গতিৰ ড্ৰাইভিং সুৰক্ষা ব্যৱস্থাৰ ওপৰত গৱেষণা কৰিবলৈ পৰীক্ষা-নিৰীক্ষা চলাইছিল। অৱশ্যে বাহনৰ বিকাশৰ ওপৰত কাম কৰা বিশ্ববিদ্যালয়ৰ অধ্যাপক ডেং জিগাঙৰ মতে, যাত্ৰীবাহী গাড়ীৰ বাবে চুম্বকীয় লেভিটেচন গ্ৰহণ কৰাৰ ফলত শক্তি ব্যৱহাৰ কম হ’ব পাৰে আৰু অধিক পৰিসৰ হ’ব পাৰে।
ই “পৰিসৰৰ উদ্বেগ”ত সহায় কৰিব পাৰে, যেতিয়া গ্ৰাহকসকলে চিন্তা কৰে যে তেওঁলোকে শক্তি নোহোৱাকৈ বৈদ্যুতিক গাড়ীত ভ্ৰমণ সমাপ্ত কৰিব নোৱাৰিব।
১৯৮০ৰ দশকৰ পৰা কিছুমান বাণিজ্যিক ৰে’লত চুম্বকীয় লেভিটেচন, বা “মেগলেভ” ব্যৱহাৰ কৰা হৈছে, যিয়ে উচ্চ গতিত বস্তুবোৰ কঢ়িয়াবলৈ বা টানিবলৈ এক বৈদ্যুতিক চুম্বকীয় ক্ষেত্ৰ ব্যৱহাৰ কৰে। আজি দক্ষিণ কোৰিয়া, চীন আৰু জাপানত মেগলেভ ৰেল ব্যৱহাৰ কৰা হয় । যোৱা বছৰ চীনৰ শ্যানডং প্ৰদেশৰ কিংদাওত চীনে প্ৰতি ঘণ্টাত ৬০০ কিলোমিটাৰ শীৰ্ষ গতিৰ এখন মেগলেভ বুলেট ৰে’ল উন্মোচন কৰিছিল ৷